Longhorn and more
Average Rating: 6
Yours: -1
File Size: .25MB
Downloads Today: 0 Downloads Total: 308

Longhorn and more

Updated Apr 26, 2005 by john houssock


First Previous Page 1 of 2 Next Last
Hustler2K5
Comment #1 Wednesday, April 27, 2005 4:53 AM
nice shot mate, mind on sending me the longhorn icons you got? the author took them off the net or sumthin and i cant get em

hustler_2k5@hotmail.com

thanx in advance

Hustler2K5
john houssock
Comment #2 Wednesday, April 27, 2005 1:10 PM
thanks...let me know if you got them
HamZta
Comment #3 Wednesday, April 27, 2005 1:11 PM
n1 one!!! would plz write down wich things u used??? i wanna search them
john houssock
Comment #4 Wednesday, April 27, 2005 2:15 PM
thanks...just gimme a list of what you want and an email because i didnt save any sites...but heres the best list i can tell ya...the bar is based off of latins dx theme but i modified it to my liking, the bars on the right are the inspriraty theme but i changed some of it like the network, made a weather bar ect. ummm the window blind is longhorn alternative by advanced labs but i changed that a bit like the jade bar in explorer... the icons are y'z toolbar found over at deviant art in a theme called luxurious..i did the aero with winfx ...and the icons are the longhorn icons from god knows where...i think that covers it? any more questions gimme a yell..
Therapissed
Comment #5 Wednesday, April 27, 2005 6:35 PM
Hi John
I'm absolutely blown away by the Windowblinds skin. I did a search for it, but could not find it on the site. Could you send me a link for it? I would greatly appreciate it.
Thanks!
john houssock
Comment #6 Wednesday, April 27, 2005 8:46 PM
i just checked it out and the site is down or something....if you gimme your email i can send it to ya..
john houssock
Comment #7 Wednesday, April 27, 2005 8:47 PM
oh ya thanks for the nice comment
HamZta
Comment #8 Thursday, April 28, 2005 1:44 AM
ohhhh i want it all the wblind skin, the great icons and all of the dxtheme i love the new longhorn theme and yours is the best i ever saw!!!
plz mail @: antihamsta@onlinehome.de
thx, HamSta
john houssock
Comment #9 Thursday, April 28, 2005 8:03 AM
thanks ...ill send em asap
Therapissed
Comment #10 Thursday, April 28, 2005 9:41 AM
Hi John
Thanks for sending the skin. I also have Iconpackager - is your set the same as the one listed on the site?
Thanks again,
Chas
earthenvssl@comcast.net
john houssock
Comment #11 Thursday, April 28, 2005 10:00 AM
the icons i use are a mixture of two sets i sent you two icon sets and the dx theme along with skin but i think some got sent back what all did you recieve?
Therapissed
Comment #12 Thursday, April 28, 2005 5:52 PM
I didn't get anythying. Maybe try my hotmail address:
chas_martinez@hotmail.com
Thanks again!
Therapissed
Comment #13 Friday, April 29, 2005 8:08 AM
Hey John
I think I might know why I didn't get the file on my comcast account: hotmail says that the file is infected with an unknown virus and won't let me download it. Any thoughts? Thanks for trying for me - I appreciate it, whether it works or not.
Chas
HamZta
Comment #14 Friday, April 29, 2005 9:41 AM
oh damn!!!!!! could u plz plz plz send me the dx theme aigain? im so damn stupid i safed all of ur files befeore reinstalling XP but i forgot to safe this one....
HamSta
john houssock
Comment #15 Friday, April 29, 2005 11:05 AM
therapissed.....i have norton 2005 and i have scanned it with no problems....however, i know sometimes dx is looked at as a malacious script which is detected every now and then just because of a certain script in the dx file is what they think a threat....if you can still download it i can assure you its safe i dont know the solution if its not letting you download it at all the only thing else we can try is maybe doing it through instand messenger or something...
Hamzta...i shall send it for you again
john houssock
Comment #16 Friday, April 29, 2005 11:16 AM
im gonna try to send it to the comcast one again see what happens,,maybe i just messed that one up ill send it with my compuserve name i think the begining one messed up because of the email limitations from my school email
JiffyPopstar
Comment #17 Monday, May 02, 2005 6:38 AM
Very nice John. I would be greatly indebted if you could send me the WindowBlind, DXtheme, IconPacker, and any tips on getting the Aero effect with WinFX (the effect would be nice actually! ).

Remove the "SPAMISLAME" coming up: JiffyPopStar@yahooSPAMISLAME.com
antiapple
Comment #18 Monday, May 02, 2005 11:17 AM
Hi John.I like the new longhorn.This is the best windowblinds I ever saw.
I search it on the net but I could not find it.Plz mail me:antiapple@vip.sina.com
Thank you very much.
john houssock
Comment #19 Tuesday, May 03, 2005 6:34 PM
Ok guys i sent it any questions email me Jhoussoc@kings.edu or ask here.....thanks for the nice comments...after i see all you guys liked it i start to think it should have a higher rating....but ehh well
groove200uk
Comment #20 Monday, May 09, 2005 3:59 PM
That is amazing.

Where can i download the files i need to have that. Talented, very talented.

Please login to comment and/or vote for this skin.

Welcome Guest! Please take the time to register with us.
There are many great features available to you once you register, including:

  • Richer content, access to many features that are disabled for guests like commenting on the forums and downloading files.
  • Access to a great community, with a massive database of many, many areas of interest.
  • Access to contests & subscription offers like exclusive emails.
  • It's simple, and FREE!

Featured Screenshots

Top Screenshots Skinners

Yesterday  |   Last 30 Days  |   All Time
1. winstar4 1543
2. D. Arnaez 593
3. Chasbo 541
4. ernie leo 499
5. Thuglifejunior 493
6. AzDude 477
7. windoe 472
8. Diafragma 442
9. calal 438
10. SS GOKU 362
11. jm speakman 335
12. rayman48 333
13. grid88 325
14. Jafo 321
15. italo11 315



walnut2